Aktualitások

Igazgatási szünet a Kocsi Polgármesteri Hivatalban december 22-e és január 3-a között

  • date
  • 2022-12-02
Igazgatási szünet a Kocsi Polgármesteri Hivatalban december 22-e és január 3-a között
A Kocsi Polgármesteri Hivatal téli igazgatási szünetet tart 2022. december 22. és 2023. január 3. napja között. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a közleményben ismertetett kivételeken kívül – a személyes, az elektronikus és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.
Kocs Község Önkormányzat Képviselő-Testülete 73/2022. (XI. 14.) számú határozatával 2022. december 22. – 2023. január 3. napja közötti időtartamra a Kocsi Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatalban a személyes és a telefonos ügyfélfogadás az alábbi kivételekkel szünetel:
Kizárólag telefonos kapcsolattartással
címregiszter ügyekben, általános igazgatási, kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben, szociális ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon a +36 30/640-2963-as telefonszámon biztosítjuk:
2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig
2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig
2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig
Személyes és telefonos ügyfélkapcsolattal:
– anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira –az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a +36 30/640-2963-as telefonszámon biztosítjuk.
Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a +36 30/640-2963-as telefonszámon foglalható.
Szechenyi 2022